Biedronka szuka w przetargu agencji PR

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) ruszyła z przetargiem na agencję PR, która wspierać będzie zespół komunikacji – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obecnie dla sieci pracuje agencja Burson.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Biedronka szuka w przetargu agencji PR
Sklep Biedronki, fot. materiały prasowe

Przetarg będzie się składać z dwóch etapów – pierwszy zakończy się w ciągu dwóch tygodni. W tym okresie sieć przyjmować będzie zgłoszenia od agencji.

W drugim etapie, który planowany jest na lipiec, wybrane agencje otrzymają zadania, które będą musiały zrealizować.

Biedronka planuje zakończyć przetarg w sierpniu, tak by wybrana agencja zaczęła pracę dla sieci od września br.

Do przetargu firma zaprosiła agencję Burson, która wspiera dział komunikacji Biedronki od pięciu lat.

Biedronka to największa sieć dyskontów w Polsce, licząca ponad 3 600 sklepów. To też największa sieć handlowa w ogóle pod względem przychodów. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?