Black zapowiada wizytę i nową kampanię z Mikiem Tysonem

W połowie maja ruszy kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju energetycznego Black (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona. Z tej okazji były bokser w przyszłym tygodniu będzie gościł w Polsce i nagra nowy spot.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W weekend w Warszawie, Gdańsku i Krakowie pojawią się wielkoformatowe reklamy zewnętrzne informujące o wizycie Mike’a Tysona w Polsce. W czasie 5-dniowego pobytu byłego mistrza bokserskiego zostanie z nim zrealizowany nowy spot napoju energetycznego Black. - W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej Blacka będzie mnóstwo niespodzianek, z Mikiem Tysonem w roli głównej - zapowiada Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare’u.

Tyson jest twarzą Blacka od roku, kiedy napój pojawił się na rynku. W ub.r. wystąpił w dwóch reklamach produktu (przeczytaj więcej i obejrzyj je), a wizerunek byłego boksera znajduje się też na jego opakowaniach.

grafika

 

Nowa kampania reklamowa Blacka z Tysonem ruszy w połowie maja. Za obsługę marki nadal odpowiadają agencja Grey Group (kreacja), dom mediowy Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów) i agencja BrandLab (public relations).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"