Błyskawiczny kucharz azjatycki reklamuje internet w Vectrze (wideo)

Ruszyła druga odsłona kampanii Vectry pod hasłem „Więcej”, promująca usługę internetową. Akcję przygotowały agencje Scholz & Friends Warszawa i Pride & Glory oraz dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterem reklam internetu w Vectrze jest azjatycki mistrz kucharski błyskawicznie przygotowujący potrawę. Ma to odzwierciedlać wysoką szybkość połączenia internetowego oferowanego przez Vectrę.

To druga reklama firmy pod hasłem „Więcej”. W poprzedniej, emitowanej w marcu, promowane były telewizyjne kanały HD (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Obecny etap kampanii ruszył z początkiem kwietnia i potrwa do końca czerwca. Obejmuje telewizję, radio, outdoor oraz materiały BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, działania w internecie realizuje agencja Pride & Glory, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Kolejna odsłona „Więcej” planowana jest na jesień br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?