„Bo jak się czuję, tak się noszę” w kampanii Pewex.pl (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa internetowego sklepu odzieżowego Pewex.pl (należącego do Monster Media Group). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Bo jak się czuję, tak się noszę”, wydawca przygotował wspólnie z agencją Studio PRL.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania adresowana jest przede wszystkim do ludzi młodych. Ma charakter wizerunkowo-produktowy: promuje markę Pewex.pl oraz prezentuje nową kolekcję autorskiej odzieży dostępnej w tym e-sklepie.

Spoty mają zabawny charakter, nawiązujący bezpośrednio do tego, co można przeczytać na ubraniach i tekstyliach z tej kolekcji. Natomiast sloganem spinającym tą, jak i wszystkie poprzednie kampanie, jest czytane przez legendarnego polskiego lektora Mirosława Uttę hasło „Handel obwoźny w internetach z dostawą prosto do domu”.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (MTV Polska, Comedy Central Family, Comedy Central HD, VIVA Polska), radiu (rozgłośnie Grupy RMF) oraz internecie (strony Wirtualnej Polski i Monster Media Group). Potrwa do końca grudnia.

Reklamy zostały przygotowane przy współpracy ze Studiem PRL. Budżet kampanii wynosi ok. 2,5 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego