Budżet Knorra dla Lowe

Agencja Lowe Worldwide wygrała przetarg na obsługę sporej częściwartego 100 milionów funtów globalnego budżetu reklamowegonależącej do koncernu Unilever marki Knorr.

km
km
Udostępnij artykuł:

Lowe będzie odpowiedzialna za kampanie marki Knorr w Europie,Ameryce Łacińskiej, Azji Południowej i Południowo-Wschodniej oraz wChinach. Koordynacją działań zajmie się tutaj londyński oddziałagencji - informuje serwis Brand Republic.

Wcześniej budżet ten obsługiwała agencja JWT, której pozostaniepraca przy innych markach Unilevear, takich jak Sunsilk, Lux,Radiant i Timotei.

Natomiast za budżet Knorra w Ameryce Północnej, Afryce, naBliskim Wschodzie, w Australii, Nowej Zelandii i Turcji nadalodpowiadać będzie agencja DDB.

Dla Lowe wygrana w przetargu na obsługę marki Knorr jestpozytywnym zakończeniem roku, po tym jak wcześniej straciła budżetymarek Innocent i Stella oraz zaledwie po dwóch latach musi ponowniewalczyć o obsługę kampanii sieci sklepów John Lewis.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"