Byss.pl i Costa zapraszają do raju

Agencja interaktywna byss.pl zrealizowała dla holdingu Hortex nowy serwis produktowy, który dedykowany jest linii napojów owocowych Costa.

km
km
Udostępnij artykuł:

Głownym celem serwisu www.prostozraju.pl jest poinformowanie konsumentów o loterii, która została przygotowana z okazji relaunchu marki Costa. Na zwycięzców czeka 1050 nagród, w tym 50 wycieczek na Costa Brava lub Costa Calma oraz 1000 ręczników plażowych.

grafika

"Otwierając karton z napojem Costa możemy natknąć się na niezwykłą niespodziankę – jeśli zamiast jednego z dwunastu soczystych smaków konsument odkryje wodę, to nie powinien składać w takiej sytuacji reklamacji, ale zachować opakowanie i zadzwonić w terminie od 15 listopada do 3 czerwca 2011 na specjalny numer, pod którym można uzyskać informację, jaka nagroda przysługuje za takie odkrycie" – wyjaśnia Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny byss.pl.

Dzięki witrynie można też odbyć wycieczkę na wirtualny archipelag wysp Costa. Dostępne są również informacje o smakach napojów oraz przepisy na drinki alkoholowe i koktajle owocowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"