Canal+ Polska bada preferencje serialowe swoich klientów

Subskrybenci Canal+ online otrzymali na e-maila prośbę o udział w ankiecie dotyczącej oferty programowej serwisu streamingowego. Padają pytania o seriale i trzeci sezon „Kruka”. W przeszłości firma uwzględniła głos internautów po przeprowadzeniu podobnych badań.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Canal+ Polska bada preferencje serialowe swoich klientów
Ankieta Canal+ online

E-maile dla użytkowników są zatytułowane „Podziel się z nami swoją opinią”. - Chcemy by nasi klienci byli zadowoleni z tego co można zobaczyć na naszych antenach – wyjaśnia Canal+ Polska. Na początku serwis pyta jakie godne polecenia seriale oglądał klient. Kolejne pytania dotyczą trzeciego sezonu serialu „Kruk. Jak tu ciemno?”.

Canal+ chce się dowiedzieć czy abonent o nim słyszał, oglądał poprzednie sezony. Jeśli klient odpowie, że nie oglądał produkcji, to serwis pyta dlaczego. Można zaznaczyć m.in. brak zainteresowania daną tematyką czy polskimi serialami w ogóle. Później pojawia się też pytanie czy produkcję oglądał współlokator albo członek rodziny.

„Kruk” to produkcja kryminalna z elementami fantastycznymi, takimi jak rozmowy z duchami. W rolę komisarza Adama Kruka wciela się Michał Żurawski. Trzeci sezon jest dostępny od 9 grudnia 2022 roku w Canal+ online. Trzeci sezon skupia się na wątku zemsty tytułowego bohatera po śmierci żony.

Ankiety pomagają w dostosowaniu oferty do oczekiwań klientów

Jaki jest cel badania? - To standardowa ankieta, która wysyłamy do klientów przy okazji na przykład zmian w serwisie czy premierach nowych treści własnych - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska.

Nie jest to pierwsza ankieta serwisu streamingowego. W czerwcu 2022 roku Canal+ pytał klientów o to czy chcieliby dołączenia do pakietu kanałów TVP1, TVP2, TVN i Polsat. Wielu z nich opowiedziało się za takim rozwiązaniem. TVP1, TVP2, Polsat, TV4 już dołączono. Niewykluczone, że podobnie będzie po zakończeniu negocjacji z TVN. Mogą się one przedłużać, bo TVN Warner Bros. Discovery zależy, aby internauci korzystali przede wszystkim z serwisu streamingowego Player.

We wrześniu 2022 roku w kolejnej ankiecie Canal+ online pytał o to w jakim kierunku powinien rozwijać ofertę programową. Padło wówczas pytanie o wspólny pakiet z Amazon Prime Video. Na razie do nawiązania takiej współpracy nie doszło, ale Canal+ już współpracuje z HBO Max, Viaplay, Netfliksem czy Playerem. Pytania o preferowane seriale może pomóc nadawcy w doborze kolejnych produkcji lub zachęcić do podpisania umowy z inną platformą. Disney+ związał się porozumieniem z konkurencyjną Grupą Polsat Plus, ale niedługo do Polski wejdzie SkyShowtime, który szuka potencjalnych partnerów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online