CBS powraca do zakupu Viacom, oferuje cenę poniżej rynkowej wartości firmy

Koncern CBS Corp zaoferował zakup wszystkich akcji Viacom za cenę poniżej rynkowej wartości tej spółki. Obecnie Viacom jest wyceniany na 12,7 miliarda dolarów, negocjacje trwają.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
CBS powraca do zakupu Viacom, oferuje cenę poniżej rynkowej wartości firmy
fot. Shutterstock.com

Rozmowy w sprawie zakupu Viacom przez CBS Corp toczą się od lutego br. Wcześniej prowadzono już tego typu negocjacje w 2016 r., jednak wówczas zostały one zerwane m.in. z powodu tego, że CBS miał oferować zbyt niską kwotę.

Teraz, jak poinformował Reuters opierając się na własnych anonimowych źródłach CBS ponownie zaproponował cenę, która jest poniżej rynkowej wartości Viacom. Konkretnych kwot nie podano, wiadomo jednak że obecnie Viacom jest wyceniany na 12,7 mld dol.

Obie strony potencjalnej transakcji nie skomentowały doniesień Reutersa. Oficjalne propozycje ze strony CBS Corp. mają zostać ujawnione w ciągu kilku nadchodzących dni.

W połowie ub.r. Viacom przymierzał się do zakupu Scripps Networks Interactive za kwotę 10,6 mld dol. Ostatecznie do transakcji nie doszło, a Scripps został przejęty przez Discovery Communications, który zapłacił 14,6 mld dol.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji