Cin&Cin zachęca do walentynkowego przesyłania sekretów ciała

Cin&Cin uruchomiło na swojej stronie internetowej aplikację"Sekrety ciała" umożliwiającą przesyłanie intymnych wyznań.Walentynkową funkcjonalność wspiera kampania internetowa obejmującainternet i BTL.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na stronie internetowej Cin&Cin działającej pod adresemwww.OdkrytePragnienia.pluruchomiona została aplikacja "Sekrety ciała". W specjalnejzakładce można wybrać sylwetkę kobiety lub mężczyzny i wzaznaczonym na ciele punkcie erogennym wpisać intymną dedykację lubwiadomość dla swojego partnera, a następnie przesłać mu zaproszeniedo odwiedzenia serwisu.

.

Udostępnioną właśnie funkcjonalność będzie od 6 do 14 lutegowspierać akcja reklamowa obejmująca internet (serwisyspołecznościowe, rozrywkowe, lifestylowe, kobiece, informacyjne iedukacyjne) oraz BTL (informacje na produktach Cin&Cin,promocje w sieciach Tesco, Real i Carrefour).

Kreację kampanii pod hasłem "Walentynkowa magia" przygotowałaagencja interaktywna 180 Heartbeats, zakupem mediów zajął się dommediowy PanMedia Western, a działania public relations prowadziagencja Kuźnia PR.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu