Clear Channel wygrał przetarg na meble miejskie w Paryżu

Spółka Clear Channel Outdoor wygrała przetarg na tzw. meble miejskie w Paryżu. Będzie wykorzystywać zainstalowane na nich nośniki reklamowe do kampanii swoich klientów. Pokonał firmy Exterion i JCDecaux.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Clear Channel w wyniku wygranego przetargu zainstaluje 1630 nowych mebli miejskich na terenie Paryża. W ramach umowy firma dostarczy trzy rodzaje mebli miejskich: meble naziemne (1080 sztuk), meble masztowe (350 sztuk) i tzw. city map furniture (200 sztuk).

Autorem ich designu jest francuski projektant Christian Biecher.

W ramach strategii zrównoważonego rozwoju Clear Channel zobowiązało się - we współpracy z firmą EcoTree - do zasadzenia jednego nowego drzewa w regionie paryskim dla każdego nowego zainstalowanego elementu małej architektury miejskiej, który będzie wykorzystywać do celów reklamowych.

Pierwsze meble miejskie od Clear Channel mają pojawić się na ulicach Paryża już we wrześniu br., a pierwsze kampanie na nich mają zostać zrealizowane już w IV kwartale br.

W ramach strategii zrównoważonego rozwoju Clear Channel zobowiązało się - we współpracy z firmą EcoTree - do zasadzenia jednego nowego drzewa w regionie paryskim dla każdego nowego zainstalowanego elementu małej architektury miejskiej, który będzie wykorzystywać do celów reklamowych.

Ponadto wszystkie 1630 sztuk mebli miejskich będzie wykonane z materiałów nadających się do recyklingu i wyposażone w oświetlenie LED ze ściemniaczem światła, by ograniczyć zużycie energii.

Umowa obowiązuje do 2024 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"