Co drugi rejs długodystansowy z dostępem do Internetu

Pasażerowie Lufthansy zadowoleni z szerokopasmowego Internetu

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Już od roku pasażerowie mają możliwość korzystania z Internetu na pokładzie samolotów Lufthansy. Przy współpracy z firmą Connexion by Boeing linia oferuje szybki dostęp do Internetu w czasie rejsu.

Lufthansa osiągnęła niemal stuprocentowe zadowolenie swoich klientów. Według badań przedstawionych niedawno przez Connexion by Boeing ok. 93 proc. z 625 ankietowanych użytkowników było zadowolonych lub bardzo zadowolonych z usług online oferowanych w czasie rejsu -  czytamy  w komunikacie nadawcy.

"Wiem od naszych klientów, jak wartościowy jest to serwis, szczególnie dla podróżujących służbowo " - podkreśla Thierry Antinori, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Lufthansa German Airlines. Potwierdzają to badania, w których 85 proc. respondentów twierdzi, że szybki dostęp do Internetu będzie miał wpływ na wybór linii lotniczej w przyszłości. "Nasze partnerstwo z Lufthansą jest silne, nastawione na klienta i stawia sobie za cel umożliwienie pasażerom optymalnego dostępu do Internetu" - mówi David Friedman, wiceprezes ds. marketingu  i sprzedaży Connexion by Boeing. "Pasażerowie korzystają z dostępu do usług typu "wszystko  w jednym" przez Internet na wysokości 10.000 m na wiele sposobów ".

Usługa FlyNet® jest już dostępna podczas co drugiego rejsu długodystansowego. Łącznie 42 samoloty dalekiego zasięgu zostały już wyposażone w odpowiednią technikę satelitarną.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]