Comcast i Paramount rozmawiają o połączeniu usług streamingowych

Paramount Global miał prowadzić rozmowy z Comcast poświęcone pewnemu rodzajowi konsolidacji usług streamingowych obu firm – donosi „The Wall Street Journal”, powołując się na własne źródła znające sprawę.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Comcast i Paramount rozmawiają o połączeniu usług streamingowych
strona główna Paramount+

Obie firmy miały rozmawiać o partnerstwie w zakresie streamingu. Wśród kilku opcji strategicznych wymieniane było również wspólne przedsięwzięcie serwisów Paramount+ i Peacock.

Połączenie Paramount+ i Peacock?

Comcast współpracuje z Paramount w Europie przy tworzeniu platformy SkyShowtime. Platforma działa na ponad 20 rynkach w całej Europie (m.in. w Polsce), gdzie nie jest dostępna ani usługa satelitarna Sky, ani inny oferta Paramount Global i Paramount Plus. SkyShowtime prezentuje treści z biblioteki Paramount, NBCUniversal i Sky firmy Comcast,

Działający w Stanach Zjednoczonych serwis Peacock ma ponad 4 mln płatnych subskrybentów.

To kolejny sygnał z amerykańskiego rynku o pewnej konsolidacji usług przesyłania strumieniowego treści. W pierwszych dniach lutego wielcy właściciele praw sportowych - 
ESPN, spółka zależna The Walt Disney Company, FOX i Warner Bros. Discovery zawarły porozumienie w sprawie nowej spółki joint venture (JV). Ma dzięki niej powstać nowa platforma z transmisjami sportowymi, do których prawa mają wymienieni nadawcy.

W nowej usłudze mają być dostępne transmisje z kilkunastu dyscyplin sportowych, lig NFL, NBA, WNBA, MLB, NHL, NASCAR, UFC, golf PGA TOUR, UFC, Formuła 1. W aplikacji będzie pokazywany także sport na poziomie uniwersyteckim, wielkoszlemowe turnieje tenisowe czy mistrzostwa świata w piłce nożnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"