comScore: kolejny wzrost na rynku wideo online

Amerykańscy internauci obejrzeli w marcu prawie 11,5 miliardaklipów wideo online.

km
km
Udostępnij artykuł:

W porównaniu z lutym liczba obejrzanych filmików wideo wzrosła o13 procent, a w porównaniu z marcem 2007 roku była większa aż o 64procent - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na danefirmy badawczej comScore.

Najwięcej - 4,36 miliarda klipów - zostało obejrzanych nastronach należących do Google, z czego 98 procent stanowiłymateriały w serwisie YouTube. Za Google znalazły się stronynależące do: Fox Interactive Media (477,6 miliona obejrzanychklipów), Yahoo (328,1 mln), Viacom Digital (249,3 mln), Microsoftu(245,5 mln), Time Warner (159 mln), Disney Online (108,1 mln),ABC.com (100,1 mln), AOL (100 mln) oraz ESPN (89,8 mln).

W marcu każdy ze 138,6 miliona amerykańskich internautówoglądających wideo online, stanowiących 73,7 procenta tamtejszychinternautów, przeznaczył średnio 235 minut na oglądanie klipów.Statystyczny użytkownik obejrzał blisko 83 filmiki, a każdy z nichtrwał średnio 2,8 minuty.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje