comScore: ponad 100 mln użytkowników YouTube w USA

Po raz pierwszy w historii serwis YouTube przekroczył w USA granicę100 milionów unikalnych użytkowników w jednym miesiącu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Amerykańscy internauci obejrzeli w styczniu rekordową liczbę14,83 miliarda klipów wideo online. To o 4 procent więcej wporównaniu z grudniem. Najwięcej klipów (6,37 miliarda) zostałoobejrzanych na stronach należących do Google, z czego ponad 99procent stanowiły materiały w YouTube - wynika z danych firmybadawczej comScore.

Za Google znalazły się strony należące do: Fox Interactive Media(552 miliony obejrzanych klipów), Yahoo! (374,2 mln), ViacomDigital (287,6 mln), Microsoftu (267,5 mln), Hulu (250,5 mln),Turner Network (196 mln), AOL (184,8 mln), Disney Online (141,5mln) oraz Megavideo (102,9 mln).

Google było również zdecydowanym liderem jeśli chodzi o liczbęunikalnych użytkowników zza oceanu odwiedzających w styczniuserwisy wideo - 101,87 miliona. Następne pod tym względem były: FoxInteractive Media (62,1 mln), Yahoo! (41,9 mln), Microsoft (30mln), AOL (27,2 mln), Hulu (24,4 mln), CBS (24,2 mln), ViacomDigital (24,1 mln), Turner Network (23 mln) oraz Disney Online(13,4 mln).

Z danych comScore wynika również, że każdy ze 147,3 milionaamerykańskich internautów oglądających w styczniu materiały wideo wsieci, stanowiących 76,8 procenta tamtejszej populacji online,przeznaczył średnio 356 minut na oglądanie klipów. Statystycznyużytkownik obejrzał prawie 101 filmików, a każdy z nich trwałśrednio 3,5 minuty.

źródło: comScore

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały