comScore: Twitter miał w czerwcu prawie 93 mln użytkowników

W czerwcu bieżącego roku strony serwisu społecznościowego Twitter odwiedziło na całym świecie 92,9 miliona unikalnych użytkowników w wieku co najmniej 15 lat.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 109 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - wynika z danych firmy badawczej comScore, które nie uwzględniają użytkowników logujących się do Twittera poprzez aplikacje takie jak TweetDeck.

W ujęciu rocznym liczba użytkowników popularnego mikrobloga zwiększyła się w każdym regionie świata. Najwyższy wzrost odnotowano w Ameryce Łacińskiej (o 305 proc., z 3,8 do 15,4 mln), a następnie w regionie Azji i Pacyfiku (o 243 proc., z 7,3 do 25,1 mln), na Bliskim Wschodzie i w Afryce (o 142 proc., z 2,1 do 5,0 mln), w Europie (o 106 proc., z 11,0 do 22,5 mln) oraz Ameryce Północnej (o 22 proc., z 20,4 do 24,9 mln).

Wśród 41 państw badanych przez comScore, najwyższy wskaźnik penetracji Twitter zanotował w Indonezji, gdzie w czerwcu z serwisu korzystało 20,8 proc. internautów. Pod tym względem kolejne były: Brazylia (20,5 proc.), Wenezuela (19,0 proc.), Holandia (17,7 proc.), Japonia (16,8 proc.), Filipiny (14,8 proc.), Kanada (13,5 proc.), Meksyk (13,4 proc.), Singapur (13,3 proc.), Chile (13,2 proc.), USA (11,9 proc.), Turcja (11,0 proc.), Wielka Brytania (10,9 proc.), Argentyna (10,5 proc.), Kolumbia (9,6 proc.), Korea Płd. (9,3 proc.), Irlandia (8,4 proc.), Indie (8,0 proc.), Malezja (7,7 proc.) i Nowa Zelandia (7,5 proc.).

W kwietniu władze Twittera ujawniły, że serwis miał wówczas 106 milionów zarejestrowanych użytkowników (więcej na ten temat).  

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"