Coraz mniej widzów „Tylko nas dwoje”

Nowy program „Tylko nas dwoje. Just the two of us”, emitowany w sobotnie wieczory w Polsacie, ogląda średnio 3,24 mln widzów. Widownia produkcji spada z odcinka na odcinek.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Najwięcej widzów zgromadził premierowy odcinek programu, który śledziło 3,63 mln osób. Kolejne miały odpowiednio 3,15 mln i 2,98 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.  

Polsat w trakcie emisji show wygrywa z konkurencją. Druga jest Jedynka, emitująca filmy fabularne (3,02 mln widzów i 20,21 proc. udziału), zaś trzecia z 2,92 mln widzów i 19,55 proc. udziału Dwójka. Najgorzej w tym paśmie radzi sobie TVN, nadający „Usta, usta” oraz filmy fabularne (1,91 mln widzów i 12,79 proc. udziału). 

„Tylko nas dwoje” oglądają przede wszystkim kobiety, osoby powyżej 40 roku życia oraz mieszkańcy wsi oraz małych miast.

W „Tylko nas dwoje” profesjonaliści występują w roli nauczycieli i mają za zadanie jak najlepiej przygotować swoich partnerów-amatorów do wspólnego występu. Efekty ich pracy weryfikują członkowie jury oraz widzowie w głosowaniu. Widowisko prowadzą Katarzyna Cichopek i Mariusz Kałamaga z kabaretu Łowcy.B, a w trzyosobowym jury zasiadają Irena Santor, Doda i Tomasz Karolak.

 

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?