Danfoss z nową identyfikacją i hasłem „Engineering Tomorrow” (wideo)

Firma Danfoss - produkująca rozwiązania z zakresu chłodnictwa, klimatyzacji, ogrzewnictwa oraz sterowania silnikami i maszyn mobilnych - wprowadza nową odsłonę swojej marki opartą na haśle „Engineering Tomorrow”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Danfoss z nową identyfikacją i hasłem „Engineering Tomorrow” (wideo)

Nowa koncepcja marki Danfoss jest ściśle związana z realizowaną przez koncern od 2010 roku strategią Core & Clear” polegającą na bardziej ukierunkowanych inwestycjach, bardziej innowacyjnych i zróżnicowanych produktach, lepszej obsłudze klientów oraz aktywniejszych działaniach marketingowych w czterech głównych obszarach, na które stawia firma. Są to: infrastruktura, przemysł spożywczy, energia i klimat.

Koncepcja ta została wybrana w wyniku szeroko zakrojonych badań opinii, podczas których zapytano cztery tys. obecnych i potencjalnych klientów z całego świata, z czym kojarzy im się marka Danfoss oraz jakie mieliby oczekiwania wobec niej w przyszłości. Spośród 11 propozycji respondenci wybrali koncepcję „Engineering Tomorrow”, jako najbardziej reprezentatywną dla Danfoss, kojarzącą się z innowacjami i przyszłością.

W ramach zmian opracowano nową identyfikację wizualną marki, opartą na kolorze czerwonym. Przygotowano również klip wyreżyserowany przez Christoffera Boe.

Zintegrowana kampania prezentująca nowy wizerunek Danfoss będzie prowadzona w internecie, prasie, BLT-u i na outdoorze. Główny nacisk zostanie położony na sześć największych rynków: Brazylię, Chiny, Indie, Niemcy, Rosję i Stany Zjednoczone.

W Polsce akcja obejmie działania w prasie branżowej i internecie oraz aktywności bezpośrednio kierowane do klientów, instalatorów, dystrybutorów i projektantów, w tym spotkania, prezentacje i konkursy.

grafika

Globalną strategię i kreację kampanii przygotowała duńska agencję Kunde & Co. Akcja będzie nadzorowana przez niezależnego eksperta w dziedzinie marketingu i brandingu - Rasmusa Bech Hansena, który był też zaangażowany w przygotowanie globalnej strategii i pozycjonowania marki Danfoss.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat