Daniel Qczaj reklamuje kosmetyki AA Men

Influencer i trener personalny Daniel Qczaj został ambasadorem marki kosmetyków AA Men. Działania z jego udziałem, prowadzone przez agencję Opus B, rozpoczęły się 30 maja i potrwają do końca roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Daniel Qczaj reklamuje kosmetyki AA Men

Daniel Qczaj w kampanii AA wciel się w rolę Trenera Twarzy, który udziela mężczyznom wskazówek na temat pielęgnacji skóry, a także obala mity dotyczące tej sfery. Kampania ma także trafiać do kobiet, które stanowią dużą grupę kupujących w kategorii kosmetyków męskich.

- Do kampanii potrzebowaliśmy kogoś z wyrazistą osobowością i charakterystycznym językiem, ponieważ komunikacja jest oparta na poczuciu humoru. Już sama metafora treningu sportowego w kontekście dbania o twarz nadaje kampanii sympatycznego charakteru i pokazuje świat kosmetyków dla mężczyzn w sposób, który nie jest dla nich problematyczny - komentuje Tomasz Kosiński, creative director w Opus B, agencji odpowiedzialnej za tę kampanię.

Kampania prowadzona jest przede wszystkim na fanpage’u marki AA Men na Facebooku, gdzie można znaleźć serię video autorstwa Qczaja, publikowanych co miesiąc. Akcję wspierają kampania online oraz materiały BTL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem