Dariusz Dąbrowski został Partnerem Optimum PR

W połowie stycznia 2006 r. Dariusz Dąbrowski został Partnerem agencji Optimum PR.

optimumpr
optimumpr
Udostępnij artykuł:

Od połowy 1998 r. zdobywał doświadczenie w agencji First PR, kolejno na stanowiskach: account assistant, account manager, senior account manager oraz account director. Był szefem zespołu Finacial Services.

Od początku swojej kariery w First PR był związany z branżą finansowo-ubezpieczeniową poprzez pracę na rzecz korporacji AIG (AIG PTE i AIG Amplico Life), a następnie spółek z grupy ING.  W ostatnim czasie Dariusz Dąbrowski był odpowiedzialny za współpracę z ING Nationale Nederlanden, Raiffeisen Zentralbank Austria oraz Lehman Brothers. Uczestniczył również w projektach realizowanych m.in. dla Deutsche Bank Polska i Kredyt Bank SA.

Od 2000 r. ściśle współpracował z klientami należącymi do branży nowych technologii. W przeszłości był długofalowo zaangażowany w pracę m.in. dla spółki giełdowej ComputerLand SA, a także PTC Era, Sanchez Computer Associates oraz Microsoft. Dariusz Dąbrowski osobiście nadzorował także projekty z zakresu zarządzania kryzysem.

Dariusz Dąbrowski mówi o swojej decyzji: „Dlaczego Optimum PR? Znalazłem tu wielki potencjał, elastyczną strukturę i ciekawe pomysły, które przekładają się na atrakcyjną ofertę dla klientów. Atutem Optimum PR są ludzie, którzy tworzą dobry zespół, będący dla klientów silnym wsparciem w zakresie komunikacji z rynkiem. Zdobyte wcześniej doświadczenie chciałbym wykorzystać do rozwoju nowych obszarów działalności i poszerzenia branżowego dorobku agencji Optimum PR.”

Marek Massalski, założyciel Optimum PR jest zdania, że wzmocnienie zespołu agencji wkrótce przyczyni się do dynamicznego rozwoju jej struktury organizacyjnej i oferty. „Nasze osobowości i podejście do prowadzenia biznesu znakomicie się uzupełniają, co ma znaczący wpływ na tempo pracy nad rozwojem agencji i wdrażania w życie nowych pomysłów. Aktualnie rozszerzamy ofertę o zarządzanie komunikacją kryzysową, pracujemy też nad rozwojem sekcji Investor Relations. Zmierzamy do wykształcenia pełnej oferty PR skierowanej do większości branż naszego rynku.”

optimumpr
Autor artykułu:
optimumpr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej