Darmowe minuty i SMS-y w kampanii Orange One (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa Orange One. Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett i dom mediowy Mediaedge:cia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania reklamowa Orange One – oferty prepaidowej wprowadzonej na rynek w połowie września (więcej na ten temat) – podkreśla, że w jej ramach ma się do wyboru darmowe minuty lub SMS-y. Przekaz akcji pokazuje magiczną krainę Orange, w której bezpłatne połączenia i wiadomości symbolizują sympatyczne istoty.

 

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat), radiu (m.in. RMF FM i Radio ZET), prasie, internecie, kinach oraz na outdoorze (ambient, komunikacja miejska).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?