Dentsu wygrywa przetarg marki Škoda

Agencja Dentsu Creative ponownie została wybrana na partnera strategiczno-kreatywnego marki Škoda. Agencja będzie odpowiedzialna za jej całościową obsługę w zakresie działań ATL oraz social mediów na polskim rynku. Umowa ma charakter długofalowy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dentsu wygrywa przetarg marki Škoda

Agencja współpracuje z marką Škoda od ponad 7 lat. Od sierpnia 2016 roku jeszcze jako Isobar Poland, była odpowiedzialna za strategię content marketingową w mediach społecznościowych, w tym na platformach Facebook, Instagram oraz YouTube.

W 2018 roku zakres współpracy został rozszerzony o realizację kampanii ATL oraz wszystkie działania strategiczno-kreatywne i komunikacyjne marki Škoda na polskim rynku. W ramach nowej umowy, agencja będzie odpowiadać za całą strategię marketingową i komunikacyjną, obejmującą zarówno działania ATL, jak i social media.

- Przedstawione propozycje rozwiązań kreatywnych były bardzo inspirujące a sama decyzja była oparta na wielu czynnikach. Cieszymy się na kontynuację współpracy nad budowaniem marki Škoda w Polsce z Dentsu Creative. Liczymy na wiele innowacyjnych rozwiązań i twórczych kampanii, które pozwolą nam wspólnie z naszymi klientami odkrywać wszystko co ważne - komentuje Arkadiusz Gwizdek, CMO Škoda Polska.

- Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę. To dla nas wyzwanie, ale i niezwykła szansa na dalszy rozwój i realizację kolejnych ambitnych projektów. Wygrana jest dowodem na to, że nasze strategiczne i kreatywne podejście przynosi wymierne korzyści dla marki, i to jest najlepszą rekomendacją – podsumowuje Nazar Al-Khouri, dentsu Creative.

Firmy nie ujawniają szczegółów dotyczących pozostałych uczestników przetargu. Umowa zawarta pomiędzy marką a agencją ma charakter długofalowy.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana