Dom mediowy UM zajmie się obsługą mediową Mattela w Europie i Azji

Należący do IPG Mediabrands dom mediowym UM (Universal McCann) wygrał przetarg firmy Mattel (producent m.in. lalki Barbie) na obsługę jej budżetu mediowego w Europie i Azji. Dotychczas na większości rynków, w tym również w Polsce firma współpracowała w tym zakresie z agencją Carat (Dentsu Aegis Network).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W wyniku wygranego przetargu UM zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii firmy Mattel w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce oraz w regionie Azji i Pacyfiku. Agencja ta już pracowała dla producenta zabawek – od początku ub.r. zajmuje się obsługą jej budżetu mediowego w Ameryce Łacińskiej.

Mattel nie podaje szczegółów dotyczących zakończonego przetargu. Nie ujawnia też budżetu, którego dotyczy obsługa mediowa. Z raportu finansowego firmy wynika jednak, że w ub.r. jej wydatki na reklamę i promocję stanowiły 11,7 proc. wpływów ze sprzedaży, podczas gdy rok wcześniej było to 13,2 proc.

Dotychczas obsługą mediową właściciela Barbie zajmował się Carat należący do Dentsu Aegis Network, również w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii