Dorota Wysocka-Schnepf z kolejnym programem w Telewizji Polskiej

„Jak nas widzą” to nowy program Doroty Wysockiej-Schnepf, który zagości po raz pierwszy na antenie TVP Polonia w niedzielę 16 czerwca br.  Gośćmi dziennikarki będą co tydzień korespondenci zagranicznych mediów akredytowani w Polsce, eksperci spraw międzynarodowych oraz dziennikarze polonijni.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Dorota Wysocka-Schnepf z kolejnym programem w Telewizji Polskiej

- Chcemy pokazywać ważne dla Polski i Polonii wydarzenia nie tylko z naszej perspektywy, ale zobaczyć je oczami naszych gości pochodzących z różnych krajów, mających różne doświadczenia. Co piszą o nas, jak oceniają Polskę na tle dzisiejszej Europy, jak postrzegają polską politykę, historię, kulturę, jak w ich krajach odbierana jest Polska - zapowiada Grzegorz Jędrasik, p.o. dyrektor TVP Polonia.

W programie emitowanym na żywo będą również analizowane wydarzenia ze świata w kontekście ich znaczenia dla Polski i Polaków. Istotnym głosem na ten temat będą opinie dziennikarzy polonijnych i zagranicznych korespondentów polskich mediów – podkreśla TVP.

Cykl „Jak na widzą” będzie emitowany w TVP Polonia w niedziele o godz. 18.10 począwszy do 16 czerwca br.

Dorota Wysocka-Schnepf wróciła do TVP po ośmiu latach

Dorota Wysocka-Schnepf do TVP wróciła w lutym br., gdy zaczęła prowadzić w TVP Info „Rozmowy niesymetryczne”. W kwietniu br. pożegnała się z „Gazetą Wyborczą”, z którą była związana od 2016 r. i zaczęła prowadzić „Pytanie dnia” w TVP1 i TVP Info. W maju br. została współprowadzącą cyklu „Niebezpieczne związki” w TVP Info. Z Telewizją Polską była związana od 2004 roku – przez dziewięć lat prowadziła w tej stacji „Wiadomości” i programy publicystyczne. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa