Dr Oetker reklamuje czekoladową pizzę Guseppe (wideo)

Pod hasłem „Wciągnij się w czekoladowe WOW!” rozpoczęła kampania reklamowa nowej, czekoladowej pizzy Guseppe Dr. Oetkera. Za jej realizację odpowiadają agencja GPD, Easy Hell, dom mediowy OMD Media Direction.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dr Oetker reklamuje czekoladową pizzę Guseppe (wideo)

Nowa kampania promuje nowość wśród pizz Guseppe Dr. Oetkera - Guseppe Mleczna i Biała Czekolada. W ramach akcji w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat) oraz w kanałach tematycznych emitowany jest 15-sek. animowany spot. Reklama ma na celu zakomunikowanie nowego smaku w zaskakujący i wyróżniający się sposób.

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja GPD. Produkcję spotu przygotowała agencja Easy Hell. Wykup mediów powierzono OMD Media Direction.

Jednocześnie do 30 kwietnia trwa kampania w internecie, realizowana poprzez reklamy banerowe, spot w serwisach VoD, tapety, oraz formaty richmediowe na dużych portalach. Uzupełnieniem działań jest niestandardowa komunikacja w mediach społecznościowych oraz współpraca z blogerami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"