Dratftcb z globalnym budżetem reklamowym marki Nivea

Firma Beiersdorf, do której należy marka Nivea, zatrudniła Draftfcb jak tzw. agencję wiodącą (lead agency) do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wartość budżetu międzynarodowego koncernu z siedzibą w Hamburgu szacuje się na 700 milionów dolarów.

Do tej pory Draftfcb obsługiwała Beiersdorf w 51 krajach, a teraz zasięg zostanie rozszerzony na blisko 90 rynków. W przetargu pokonane zostały agencje TBWA i Zum Goldenen Hirschen z Hamburga.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator