DrWitt wspiera biegaczy

Marka DrWitt rozpoczęła współpracę z Fundacją „Maraton Warszawski”. W jej ramach, przez kolejne lata będzie partnerem wielu wydarzeń biegowych, m.in. Półmaratonu Warszawskiego i New Balance Biegu na Piątkę.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
DrWitt wspiera biegaczy

Obecność marki podczas największych wydarzeń biegowych ma być wyrazem zaangażowania w rozwój kultury sportowej oraz troski o zdrowie i dobre samopoczucie uczestników. 

Podczas każdego z biegów marka DrWitt będzie obecna na trasie, oferując swoje napoje izotoniczne w strefach nawodnienia dla uczestników biegu oraz w specjalnych strefach relaksu. Będzie w nich można spędzić czas w oczekiwaniu na bieg oraz przygotować się do niego, a po wszystkim odpocząć w komfortowych warunkach.

DrWitt z biegaczami 

W trakcie wydarzenia DrWitt będzie obecny ze swoimi izotonikami, a w pakietach startowych sportowcy znajdą inne produkty tej marki. Marka oferuje produkty dla osób aktywnych, wspierające nawodnienie i pomagające w osiąganiu lepszych wyników sportowych. To rozwiązanie dla tych, którzy stawiają na rozwój, konsekwencję i własną drogę do celu. 

– DrWitt to marka z ofertą produktową stworzona z myślą o aktywnych i świadomych konsumentach, którzy cenią sobie zdrowy styl życia. Nasze izotoniki, napoje elektrolitowe i wody witaminowe doskonale wpisują się w potrzeby biegaczy, dlatego współpraca z Fundacją „Maraton Warszawski” to dla nas naturalny krok. Chcemy wspierać uczestników w osiąganiu ich sportowych celów, dostarczając im odpowiednie nawodnienie i energię na każdym etapie wyzwania. Cieszymy się, że możemy być częścią tych wyjątkowych wydarzeń i inspirować do podejmowania kolejnych sportowych wyzwań – mówi Anna Barabasz-Sawińska, marketing director CEE Beverages & head of marketing services Grupy Maspex. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"