Durex z najpopularniejszą reklamą wśród polskich użytkowników YouTube’a (wideo)

W lutym br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był walentynkowy spot firmy Durex. Kolejne miejsca zajęły reklamy „Clash of Clans”, „Just Cause 3: Firestarter”, Play i Disney Channel.

km
km
Udostępnij artykuł:
Durex z najpopularniejszą reklamą wśród polskich użytkowników YouTube’a (wideo)

Lutowy ranking YouTube Ads Leaderboard otwiera walentynkowy spot firmy Durex. Na drugim miejscu uplasowała się reklama gry „Clash of Clans”, emitowana podczas tegorocznego finału Super Bowl, w której Liam Neeson grozi zemstą graczowi o pseudonimie BigBuffetBoy85, a za nią znalazł się zwiastun gry „Just Cause 3: Firestarter”.

Kolejne miejsce w zestawieniu zajmuje spot Play z Anną Muchą i Kubą Wojewódzkim (więcej o tej kampanii). Ranking zamyka reklama kanału Disney Channel promująca serial o szkolnych przyjaźniach.

grafika

Durex: Reality, it’s better than fiction… #50GamesToPlay

Clash of Clans: Revenge (Official Super Bowl TV Commercial)

Just Cause 3: Firestarter

Spotkanie po latach - Ania i Kuba w salonie Play!

Miesiąc z Najlepszymi Kumplami w Disney Channel!

YouTube Ads Leaderboard to zestawienie reklam najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"