Dyrektorka sprzedaży digital rozstała się z Burdą

Dyrektorka sprzedaży digital (digital sales director) Agnieszka Kos-Podlaska 1 czerwca zakończyła współpracę z Burda Media Polska.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Dyrektorka sprzedaży digital rozstała się z Burdą
Agnieszka Kos-Podlaska, fot. Burda Media Polska

Agnieszka Kos-Podlaska o pożegnaniu z pracodawcą poinformowała na LinkedInie. „Analiza, weryfikacja, obserwacja no i intuicja, której na siłę nie próbuję zagłuszać doprowadziły mnie do otwartości na inne doświadczenia” - napisała. Podziękowała też wydawnictwu. „Za udostępnienie obszarów, w których mogłam się wykazać oraz za możliwości i narzędzia, z których korzystałam przez ten czas współpracy” - napisała.

Biuro prasowe Burdy nie komentuje zmiany. Na stronach wydawcy widnieje informacja, że sales director digital & consumer insights jest obecnie Monika Muszyńska.

Kos-Podlaska dołączyła do Burdy w grudniu 2018 roku. Do jej zadań należała realizacja projektów i budżetów digital wydawnictwa oraz nadzór nad działem sprzedaży digital. Raportowała do Michała Helmana, chief commercial oficer w Burdzie.

W przeszłości Agnieszka Kos-Podlaska pracowała w Edipresse Polska jako dyrektor ds. klientów strategicznych i new business, a wcześniej na stanowisku dyrektora biura reklamy digital lifestyle (odpowiadała za realizację budżetów w Wizaz.pl, Polki.pl, Gotujmy.pl, Party.pl i Viva.pl).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski