Wlazło, Michalczewski i Dziwulski na nowych stanowiskach w Hyundai Motor Poland

Z początkiem marca Hyundai Motor Poland zadecydował o przeprowadzeniu zmian w importerskiej strukturze działu marketingu i PR. Utworzono nowy sub-dział produktu, na czele którego stanął Tomasz Michalczewski. Marcin Wlazło jest odpowiedzialny za kontakty z mediami.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wlazło, Michalczewski i Dziwulski na nowych stanowiskach w Hyundai Motor Poland

Jak podano w komunikacie "zmiany Hyundai Motor Poland mają na celu wzmocnienie konkurencyjności produktów Hyundai oraz zapewnienie jeszcze bliższej i efektywniejszej współpracy z mediami na lokalnym rynku".

Dwuosobowy sub-dział produktu

W ramach działu marketingu i PR, utworzony został dwuosobowy sub-dział produktu, którego zadaniem będzie kreowanie strategii produktowej i cenowej Hyundai Motor Poland. Tomasz Michalczewski, dotychczas na stanowisku product managera Hyundai Motor Poland, objął nowe stanowisko brand managera jako zwierzchnik nowego sub-działu produktu.

grafika

Tomasz Michalczewski

Michał Dziwulski, dotychczas na stanowisku młodszego specjalisty ds. PR Hyundai Motor Poland, objął natomiast nowe stanowisko młodszego specjalisty ds. produktu.

grafika

Michał Dziwulski

Jednocześnie Marcin Wlazło, dotychczas na stanowisku młodszego specjalisty ds. marketingu Hyundai Motor Poland, objął stanowisko młodszego specjalisty ds. PR. Marcin Wlazło będzie odpowiedzialny za kontakty mediowe, obsługę platformy prasowej, zarządzanie parkiem prasowym oraz eventy mediowe i współprace partnerskie Hyundai Motor Poland.

grafika

Marcin Wlazło

Na stanowisku kierownika działu marketingu i PR bez zmian pozostaje Paulina Tycner, pełniąca tę funkcję od stycznia 2018 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta