'Dziecko' ostro w górę, traci 'Mamo, to ja'

Miesięcznik "Dziecko" był w lipcu 2008 r. najchętniej kupowanympismem dla rodziców. Który tytuł stracił najwięcej?

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem segmentu pism dla rodziców został miesięcznik "Dziecko"(Wydawnictwo Agora), który osiągnął w lipcu 2008 średnią sprzedażogółem na poziomie 92 606 egz. (wzrost o 18 proc. w stosunku dolipca 2007 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Mam Dziecko" (WydawnictwoBauer) z wynikiem 86 389 egz.(wzrost o 18 proc.), a na trzecim"Mamo, to ja" (Edipresse Polska) ze średnią 78 950 egz. (spadek o25 proc.).

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrostsprzedaży odnotował miesięcznik "Twoje Dziecko".

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"