E-mailingu i SMS-ing w ofercie Multikino Media

Od marca oferta brokera Multikino Media poszerzy się o narzędzia marketingu bezpośredniego: e-mailing oraz SMS-ing targetowane geograficznie, behawioralnie oraz demograficznie.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
E-mailingu i SMS-ing w ofercie Multikino Media

Multikino Media zaoferuje możliwość skorzystania z e-mailingu do klientów sieci Multikino. Baza ma ponad milion unikalnych adresów e-mail i na potrzeby reklamodawców może być targetowana m.in. pod kątem: województwa, miasta, płci, danych behawioralnych ze względu na aktywność bądź częstotliwość chodzenia do kina czy preferencje filmowe. Dzięki połączeniu z modułem rezerwacyjnym oraz sprzedażowym jest na bieżąco aktualizowana.

Ponadto w nowej ofercie znajdzie się również SMS-ing, którego baza obejmuje prawie 500 tysięcy numerów telefonów. Tak samo jak baza e-mailingowa może być targetowana, m.in. pod względem operatora komórkowego.

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały