Elektroniczne nakrętki w limitowanej edycji butelek Coca-Coli

Coca-Cola wprowadza we Włoszech limitowaną edycję swojego flagowego napoju. Są to butelki ze specjalną nakrętką, która umożliwia nagranie i odsłuchanie wiadomości. Planowana jest też ich dystrybucja w Europie Środkowej i Wschodniej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Elektroniczne nakrętki w limitowanej edycji butelek Coca-Coli

Coca-Cola z okazji świąt Bożego Narodzenia wprowadziła we Włoszech do sprzedaży, we współpracy z agencjami David oraz Gigigo limitowaną edycję swojego flagowego napoju. Są to butelki zaopatrzone w specjalne elektroniczne nakrętki, dzięki którym można nagrać wiadomość, np. z życzeniami. Można ją wysłać do wybranej osoby, a gdy ta odkręci butelkę, usłyszy nagraną wiadomość. Nagranie może trwać maksymalnie 30-sek.

Obecnie napoje są dostępne w dwóch sklepach na Sycylii. Będą też dystrybuowane wśród tzw. influencerów w wybranych krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Jeżeli spotkają się z zainteresowaniem konsumentów, firma rozważa ich wprowadzenie do sprzedaży w przyszłym roku.

W związku z wprowadzeniem tej edycji butelek Coca-Coli powstał film promocyjny pokazujący, jak można je wykorzystać, by np. z okazji Bożego Narodzenia zaskoczyć bliskich. Trwający blisko minutę spot pod hasłem „Wiadomość w butelce Coca-Coli” przygotowały agencje David oraz Gigigo Group, produkcją zajęła się firma Landia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe