EMO Scan - GfK będzie badać mimikę internautów oglądających reklamy

Firma badawcza GfK rozpoczyna testy modułu EMO Scan umożliwiającego biometryczny pomiar reakcji emocjonalnej widzów reklamy. GfK chce w ten sposób analizować reakcje internautów oglądających reklamy w domach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Nasz system odczytuje autentyczne reakcje emocjonalne na reklamy, wykorzystując przy tym neutralne środowisko ekspozycji - opisuje Nathalie Mandavit, global director GfK Communication Efficiency. Firma prosi bowiem internautów o zgodę na dostęp do nagrań z ich kamer internetowych, a następnie analizuje ich ruchy twarzy podczas oglądania różnych reklam. - Jesteśmy w stanie zapewnić wyjątkową czułość pomiaru reakcji emocjonalnych, co w zestawieniu z deklarowanymi odczuciami w stosunku do danej reklamy, znacząco zwiększa szansę właściwej optymalizacji kampanii reklamowej - przekonuje Mandavit.

System jest oparty na metodzie EMO Scan opracowanej przez GfK wspólnie z Fraunhofer Institute for Integrated Circuits (IIS) oraz CISA - Swiss Center for Affective Sciences na Uniwersytecie w Genewie. W ub.r. Niemieckie Stowarzyszenie Badań Rynkowych i Społecznych przyznało EMO Scan nagrodę Innovation Prize.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową