Entertainment Group tworzy dział PR

Entertainment Group, agencja specjalizująca się w organizacji imprez i wydarzeń specjalnych, rozszerza swoją strukturę.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Od września 2006 roku Entertainment Group została rozbudowana o dział Public Relations – PR Group. Obowiązki Dyrektora PR objęła Marta Kroplewska.

Stworzenie PR Group jest konsekwencją rozbudowy Entertainment Group i naszej dalszej specjalizacji. Obok organizacji eventów, jesteśmy teraz w stanie zapewnić naszym Klientom profesjonalną obsługę PR. PR Group, jest obok HoReCaDi Group, naszym drugim działem, nastawionym na realizację wyspecjalizowanych działań, mówi Paweł Czerski, Dyrektor Zarządzający Entertainment Group.

Obecnie, wśród stałych Klientów PR Group znajdują się m.in.: Program Johnnie Walker Master of Bar Administration firmy Diageo Polska (największy w Polsce program szkoleniowo-lojalnościowy dla barmanów), Independent Flair League – jedyne w Polsce międzynarodowe zawody dla barmanów o charakterze ligowym, Festiwal Popularnych Gier Towarzyskich Monopoly Warsaw Open 2006 oraz DynaSoft Agencja Interaktywna.

Marta Kroplewska ma 30 lat. Poprzednio, przez trzy lata związana była z agencją ITBC Communication, gdzie zajmowała się realizacją projektów PR dla firm sektora IT. Współpracowała także z Entertainment Group przy realizacji projektów eventowych. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją PR i Marketing Medialny. Ukończyła także studia podyplomowe w Centrum Studiów Latynoamerykańskich UW. Jest mamą rocznej córeczki. Wolny czas spędza z rodziną, możliwie najdalej od zgiełku miasta.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje