Eska i Coca-Cola razem z okazji mundialu

Rozpoczęła się wspólna akcja Radia Eska i Coca-Cola: „Uwolnij radość! –Mundial 2010 w Radiu Eska”. Działania są zaplanowane na sześć tygodni i obejmują antenę stacji oraz internet, w którym uruchomiono specjalny serwis mundial.eska.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Słuchacze mają za zadanie odpowiedzieć na jak największą liczbę pytań związanych z mistrzostwami i piłką nożną. Do zabawy należy się zgłaszać sms’owo (nr 72740, 2,44 zł w tym VAT). Nagrodę główną jest dwuosobowy wyjazd na finał Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w RPA. Otrzyma ją słuchacz, któremu na antenie uda się „wstrzelić” w setne pytanie i poprawnie na nie odpowiedzieć. Pozostali uczestnicy nie odejdą z pustymi rękami - każdy otrzyma super nagrodę. Do zdobycia są piłki Coca-Cola firmy Adidas, iPody Touch, aparaty cyfrowe, konsole PSP i wiele innych.

Za realizację kampanii, w tym kreację antenową oraz pomysły w Internecie odpowiada Pracownia Kreatywna TIME 100% (Grupa Radiowa TIME SA). Serwis www.mundial.eska.pl stworzyła agencja interaktywna K2, a media zaplanował Starcom

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style