Eska TV szykuje konkurencję dla “Warsaw Shore”

Kanał muzyczny Eska TV planuje wprowadzić późną jesienią do ramówki reality-show o imprezujących ludziach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za jego produkcję odpowiadać będzie firma Golden Media Polska, która produkowała dla MTV “Warsaw Shore”.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Eska TV szykuje konkurencję dla “Warsaw Shore”

Stacja poszukuje do udziału w reality-show młodych ludzi, umiejących i lubiących się bawić, niekoniecznie w sposób akceptowany przez ich najbliższych. Szczegóły castingu mają zostać podane w najbliższych dniach. Na razie nadawca nie chce zdradzać szczegółowych informacji na temat programu, ale wiadomo, że oparty będzie on na autorskim polskim pomyśle. Trafić ma do ramówki Eska TV późną jesienią tego roku.

Za produkcję wykonawczą reality-show odpowiadać będzie firma Golden Media Polska, która była m.in. producentem dwóch serii programu “Warsaw Shore”, emitowanego w MTV Polska. Warto też dodać, że od lipca br. dyrektor programową Eska TV jest Barbara Wiśniewska-Grzesiak, wcześniej commissioning manager w Viacom International Media Networks, nadawcy MTV. Odpowiadała ona tam za produkcje lokalne dla stacji Viva Polska i Comedy Central, czyli m.in. za serial “Miłość na bogato” czy reality-show “Enjoy the view” o Natalii Siwiec.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Eska TV w rynku w sierpniu br. wyniósł 0,81 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję