Euro RSCG będzie szkolić swoich pracowników w internecie

Euro RSCG Worldwide uruchamia w internecie platformę szkoleniową opartą na programie TrendsU. Skierowana jest ona do 11 tys. pracowników holdingu na całym świecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Program TrendsU, którym rozpoczyna się internetowa platforma szkoleniowa Euro RSCG Worldwide, składa się z czterech modułów. Pierwszy to „TU101: wprowadzenie do sztuki i nauki umiejętności identyfikowania tego, co przed nami”, a kolejne trzy będą skupiać się na trendach panujących w mediach, środowisku marek oraz wśród konsumentów. Kursy będą prowadzone przez Marian Salzman, prezes Euro RSCG Worldwide PR w Ameryce Północnej.

Program TrendsU polega na interaktywnej nauki za pośrednictwem sieci intranetowej oraz poprzez urządzenia mobilne takie jak iPad. Uczestnicy będą mogli korzystać z audiowizualnych wykładów dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb oraz komunikować się na bieżąco z wykładowcą i innymi uczestnikami kursów za pośrednictwem szybkiego komunikatora.

Każdy kurs będzie kończył się zadaniem, którego realizacja jest warunkiem przejścia do kolejnego etapu. Zadania będą widoczne dla pozostałych uczestników, nie tylko po to, aby zachęcić pracowników do osiągnięcia jak najlepszego wyniku, ale także zapewnić idealne warunki do wzajemnej inspiracji.

- Chcemy kształtować postawy otwartości na cyfrowe trendy, wierząc, że w obecnych społecznościowych i cyfrowych czasach wyróżnikami agencji, które zapewniają jej konkurencyjność, są właśnie talent i technologia. Wierzę, że udostępniając naszym pracownikom narzędzia, dzięki którym mogą rozwijać swoje talenty i zainteresowania, stajemy się silniejsi i mądrzejsi jako firma - podkreśla Wojciech Borowski, CEO Euro RSCG Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje