Euvic Media i dsk przygotują dla KNF kampanię o świadomym inwestowaniu

Konsorcjum Euvic Media i agencji reklamowej dsk wygrało przetarg Komisji Nadzoru Finansowego na kampanię o świadomym inwestowaniu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W odpowiedzi na to postępowanie wpłynęła jedna oferta - od konsorcjum składającego się z Euvic Media i agencji reklamowej dsk. Zaproponowały w niej cenę 540 918,80 zł.

KNF zdecydowała się udzielić zamówienia obu tym agencjom. Umowa z nimi ma zostać zawarta na 4 miesiące.

O wyborze zwycięzcy w przetargu decydowały: liczba kampanii zrealizowanych przez koordynatora wyznaczonego do jej realizacji (waga: 40) oraz cena (waga: 60).

W przetargu mogły wziąć udział agencje, które w okresie ostatnich trzech lat zrealizowały co najmniej dwie usługi polegające na zaplanowaniu i przeprowadzeniu kompleksowych kampanii społecznych lub informacyjnych o zasięgu ogólnopolskim o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł brutto każda.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style