"Faceci myślą tylko o jednym"

Pod takim hasłem Boots Healthcare prowadzi kolejną kampanię reklamową skierowaną do młodych mężczyzn

masz
masz
Udostępnij artykuł:

IMIGe Poland umieściła naklejki reklamowe promujące nowy produktu z serii Clearasil For Men - żel pod prysznic do włosów, twarzy i ciała dla mężczyzn - na terenie męskich toalet szkół średnich w największych miastach Polski. Sposób ekspozycji naklejki promującej Clearasil dobrany został do miejsca, w którym szczególnie zwraca się uwagę na swój wygląd.

Za zaplanowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę