Publicis Warsaw z nowym reklamami marki Śnieżka

Agencja Publicis Warsaw zrealizowała nową kampanię marki Śnieżka pod hasłem „Śnieżka to pewność – podaj dalej!”. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji marki, która została opracowana w ramach strategii odświeżenia wizerunku i podkreślenia niezawodności produktów. Działania przygotowano na rynek polski oraz ukraiński.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Publicis Warsaw z nowym reklamami marki Śnieżka
mat.pras.

Kampania promuje szerokie portfolio produktów marki Śnieżka, w tym farby do sufitów, ścian, mebli, metalu oraz gładź szpachlową, pokazując szerokie zastosowanie produktów marki Śnieżka w trakcie remontu lub drobnych poprawek. 

Spot prezentuje szeroki wachlarz zastosowań produktów marki Śnieżka, a zabieg kreatywny, polegający na przekazywaniu sobie produktów z mieszkania do mieszkania, działa jak sąsiedzkie polecenie.

W ramach kampanii agencja Publicis Warsaw przygotowała video do TV i digitalu w wariantach 30”, 15”, 10”, 6” oraz serię KV prezentujących poszczególne produkty z portfolio marki.

Reżyserem spotu jest Michał Bulik, za jego produkcję odpowiada Dynamo, a postprodukcję – Televisor. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska