Finamo reklamuje się w telewizji i internecie

Finamo, firma zajmująca się doradztwem finansowym, rozpoczęłapierwszą w swojej historii kampanię reklamową. Akcja o charakterzewizerunkowym obejmuje billboardy sponsorskie emitowane przytelewizyjnych programach informacyjno-publicystycznych i banneryzamieszczane w serwisach internetowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie telewizyjna kampania reklamowa Finamoobejmuje billboardy sponsorskie emitowane przy programachinformacyjno-publicystycznych w TVN24 ("Szkło kontaktowe", "Kropkanad i", "24 godziny", "Bilans dnia", "Bilans tygodnia", "Firma","Fakty, Ludzie, Pieniądze", "Kalejdoskop", "Serwis informacyjny","Pogoda", "Skrót informacji"), Polsat News ("Biznes informacje","Bumerang", "Debata", "Magazyn sportowy", "Narożnik Newsweeka","Newscafe", "Ostatnia instancja", "Pogoda", "Przegląd prasy","Serwis informacyjny", "Temat dnia", "To był dzień", "To jestdzień", "Wydarzenia"), TVP Info ("Biznes"), a także przed serialem"Czas honoru" w TVP2.

Z kolei w internecie kampania prowadzona jest w portalach(Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl i gazeta.pl), serwisachfinansowych (m.in. Bankier.pl i Money.pl), witrynach o tematycemieszkaniowej (m.in. szybko.pl, dominporta.pl, gratka.pl) orazinnych stronach branżowych, m.in. skierowanych do przedstawicieliwolnych zawodów.

Celem akcji zaplanowanej w poszczególnych mediach do końcapaździernika lub roku jest promocja wizerunku firmy Finamodziałającej w sektorze doradztwa finansowego.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"