Fit Boot Camp z Bramasole PR

Agencja Bramasole PR rozpoczęła współpracę z Fit Boot Camp. Będzie odpowiadać za kompleksowe działania PR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja poprowadzi komunikację z kilkoma grupami docelowymi, także w internecie. Będzie również odpowiedzialna za relacje z mediami ogólnopolskimi i regionalnymi oraz za budowę pozytywnego wizerunku firmy na portalach społecznościowych.

Za projekt po stronie agencji odpowiadają: Joanna Guz oraz Agnieszka Żelazko.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Fit Boot Camp to wyjazdowe obozy fitness m.in. dla par, singli, mam, panien młodych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały