„Forbes” z nową makietą i trzema dodatkami

Od październikowego wydania, które pojawi się dzisiaj w kioskach, miesięcznik „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), zyska odświeżoną szatę graficzną oraz nowy dział. Numer ukaże się z trzema dodatkami, w tym lifestylową wkładką dla panów „Quality Men”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Zmiany szaty graficznej obejmą m.in. sposób prezentowania felietonów - od październikowego numeru każdy z felietonistów zyska odrębną kolumnę, której layout zaprojektowano specjalnie dla tej formy tekstów. W magazynie pojawi się również dużo infografik i niedużych ilustracji, które podsumowywać będą najważniejsze tezy artykułów. Wprowadzone zostaną także duże zdjęcia, zajmujące dwie kolumny magazyny oraz tytuły projektowane w niestandardowy sposób. W „Forbesie” pojawi się również dział Historia. W październikowym numerze czytelnicy znajdą w nim tekst o czarnych kartach z historii banków.

Najnowszy numer miesięcznika po raz pierwszy ukaże się z 56-stronicowym dodatkiem „Quality Men”. Czytelnicy znajdą w nim propozycje ubrań, butów i dodatków na jesienny sezon, przegląd ekskluzywnych zegarków, rekomendacje męskich kosmetyków czy teksty o bieganiu i zdrowym odżywaniu. Dodatek powstaje we współpracy z magazynem „TopGear”. Na razie nie wiadomo, czy ukazywać się będzie co miesiąc. - Zdecydujemy o tym, gdy sprawdzimy, jak rynek i czytelnicy odbierają nowy dodatek - mówi nam Anna Gancarz-Luboń, rzecznik prasowa Ringier Axel Springer Polska.

Do październikowego wydania „Forbesa” dołączone zostaną jeszcze dwa inne dodatki: „Kto jest kim w polskiej bankowości 2012” (wkładka o kondycji polskiego rynku bankowego) oraz „Pieniądze na zdrowie” (przygotowany we współpracy z Lux Med dodatek o rynku usług medycznych w Polsce).

Najnowszy „Forbes” z trzema dodatkami ukaże się w normalnej cenie 11,90 zł. Wydawca nie ujawnia nakładu magazynu. Numeru nie wspiera kampania reklamowa.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Forbesa” w I półroczu br. wyniosła 32 591 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK