Fox TV i Hearst Magazines tworzą seriale reklamowe

W ramach nowych form reklamy Fox TV i wydawnictwo Hearst przygotowują serial oparty na tytułach popularnych magazynów.

MarketingVox - DC
MarketingVox - DC
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Hearst Magazines oraz telewizja Fox współpracują w tworzeniu nowego, oryginalnego serialu przeznaczonego dla telewizji i internetu. Fabuła serialu opierać się będzie na popularnych tytułach wydawanych przez Hearst.

Podstawą seriali będą dwa magazyny: CosmoGirl oraz Popular Mechanics. Poszczególne odcinki trwać będą od 2 do 3 minut i udostępniane zostaną na stronach internetowych magazynów oraz w telewizji.

Nie ujawniono jeszcze żadnych szczegółów dotyczących serialu, który ma być oparty na magazynie Popular Mechanics. Natomiast serial CosmoGirl będzie pewnego rodzaju operą mydlaną i przewodnikiem, w którym to głosy widzów decydować będą co się stanie dalej.

W przypadku sukcesu dwóch zapowiadanych serii, firmy produkujące zamierzają nagrać więcej seriali opartych na tytułach istniejących magazynów. Liczba planowanych odcinków nie jest znana.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"