Gabriela Barnat: z Publicis Media do LifeTube’a

Gabriela Barnat przechodzi do sieci partnerskiej LifeTube, w której obejmie funkcję senior strategy manager. Wcześniej pracowała m.in. w Publicis Media, K2, Socializer i Hey You!.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Gabriela Barnat: z Publicis Media do LifeTube’a
Gabriela Barnat

W LifeTube Gabriela Barnat będzie odpowiadać za stworzenie nowego działu, odpowiedzialnego za tworzenie strategii i kreacji dla powstających projektów. Jest to związane z intensywnym rozwojem firmy i chęcią odpowiedzi na potrzeby klientów

Jako szefowa nowej struktury Gabriela Barnat zajmie się tworzeniem strategii współpracy z influencerami zrzeszonymi w sieci oraz koordynacją kampanii. Ma za zadanie m.in. usprawnić przygotowywanie koncepcji i kreacji dla klientów oraz polepszyć komunikację między twórcami, agencją i klientami.

Poprzednio Gabriela Barnat przez kilka lat związana była z Publicis Media, pracowała w domu mediowym Zenith i agencji SMG LiquidThread. Jako social media manager odpowiadała za tworzenie kampanii w social mediach, a także współpracę z influencerami.

Wcześniej pracowała w agencjach K2, Socializer i Hey You!. Z branżą marketingu internetowego jest związana od 8 lat.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat