GDDKiA szuka agencji do trzyletniej współpracy

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ruszyła z przetargiem, w którym zostanie wybrana agencja odpowiedzialna za opracowanie strategii działań promocyjnych i informacyjnych dla projektu „Krajowy Systemu Zarządzania Ruchem Drogowym na sieci TEN-T – etap I (KSZRD E1)” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez trzy lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GDDKiA szuka agencji do trzyletniej współpracy
fot. GDDKiA

Wybrana agencja zajmie się opracowaniem strategii działań promocyjnych i informacyjnych dla Projektu KSZRD E1 oraz ich realizacją.

Agencja ta m.in. opracuje hasło i przekaz kampanii informacyjno-promocyjnej, przedstawi propozycję, które będzie myślą przewodnią kampanii i punktem wyjściowym do przekazów medialnych, wykorzystywanych w wybranych kanałach komunikacji, przygotuje i przedstawi harmonogram realizacji działań informacyjno-promocyjnych, zrealizuje zaplanowane działania itp. Zaproponuje również działania z zakresu public relations, które zostaną wykorzystane w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej.

Przetarg trwa do 1 lutego br. Ocena wniosków nastąpi na przełomie lutego i marca, w lipcu wybrane agencje będą składać konkretne już oferty. Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na przełomie września i października br.

Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 20 tys. zł wadium.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej