PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Koniec hasła "Mały wielki sklep". Nowa komunikacja Żabki "Uwolnij swój czas" może zadziałać na klientów jak opium
Koniec hasła "Mały wielki sklep". Nowa komunikacja Żabki "Uwolnij swój czas" może zadziałać na klientów jak opium
Polska Organizacja Turystyczna pracuje nad nową strategią marketingową dla Polski, szuka firmy do współpracy
Większość polskich firm nie ma strategii transformacji cyfrowej
Unia Europejska chce lepiej chronić dzieci w internecie. Jest nowa strategia
Unia Europejska chce lepiej chronić dzieci w internecie. Jest nowa strategia
Sprite debiutuje z pierwszą w historii zunifikowaną, globalną kampanią marketingową „Heat Happens”
Agora szykuje strategię na pięć lat
Agora szykuje strategię na pięć lat
Donald Tusk ruszył w Polskę, żeby rozmawiać o problemach przedsiębiorców. "Budzi opozycję ze snu zimowego"
T-Mobile z kompleksową dostępnością dla osób dotkniętych głuchotą
Grupa Polsat Plus stawia na energetykę i nie komentuje „Lex TVN”
Grupa Polsat Plus stawia na energetykę i nie komentuje „Lex TVN”
mBank prezentuje nową strategię. Chce być liderem zrównoważonej bankowości i ESG
mBank prezentuje nową strategię. Chce być liderem zrównoważonej bankowości i ESG
Cyfrowy Polsat kończy prace nad nową strategią rozwoju
Cyfrowy Polsat kończy prace nad nową strategią rozwoju
Coca-Cola rusza z platformą komunikacji Real Magic. Hug - nowa wizja ikonicznego logo
Coca-Cola rusza z platformą komunikacji Real Magic. Hug - nowa wizja ikonicznego logo
PCF Group chce tworzyć gry z kategorii AA, planuje przejęcia
PCF Group chce tworzyć gry z kategorii AA, planuje przejęcia
PwC zatrudni w Polsce 5 tys. osób i zainwestuje 100 mln dolarów
PwC zatrudni w Polsce 5 tys. osób i zainwestuje 100 mln dolarów
Orange Polska przedstawia strategię .Grow. Monetyzacja, rozwój 5G i powrót do dywidendy
Orange Polska przedstawia strategię .Grow. Monetyzacja, rozwój 5G i powrót do dywidendy
Firma Hajdarowicza skupi się na egzotycznych nieruchomościach i Alvernia Planet, Gremi Media znika z priorytetów
Firma Hajdarowicza skupi się na egzotycznych nieruchomościach i Alvernia Planet, Gremi Media znika z priorytetów
Bank Pekao planuje do 2024 r. osiągnięcie 3,2 mln aktywnych klientów bankowości mobilnej
Emitel planuje debiut giełdowy. Zapowiada refarming, rozbudowę infrastruktury i inteligentne miasta
Emitel planuje debiut giełdowy. Zapowiada refarming, rozbudowę infrastruktury i inteligentne miasta
Volkswagen przedstawia nową strategię „Accelerate”. Transformacja przyspieszy
Volkswagen przedstawia nową strategię „Accelerate”. Transformacja przyspieszy
Airbnb tnie drastycznie wydatki na performance marketing. „Budżet na działania wizerunkowe w digitalu to już nie fanaberia”
Airbnb tnie drastycznie wydatki na performance marketing. „Budżet na działania wizerunkowe w digitalu to już nie fanaberia”
Poczta Polska w trzy lata zainwestuje 1,2 mld zł. Zapowiada e-listy urzędowe, e-commerce i prace nad doręczeniami przez drony
Temat szczepionki na COVID-19 będzie wiodącym elementem kampanii wielu marek
JR Holding ASI aktualizuje strategię. Od 200 do 500 mln złotych w firmy z obszaru Digital Business
JR Holding ASI aktualizuje strategię. Od 200 do 500 mln złotych w firmy z obszaru Digital Business
GDDKiA szuka agencji do trzyletniej współpracy
GDDKiA szuka agencji do trzyletniej współpracy
Orlen do końca roku przejmie Ruch, sąd zatwierdził postępowania układowe
Nurofen uruchamia globalną platformę marki „Leave the Pain to Us” (wideo)
Nurofen uruchamia globalną platformę marki „Leave the Pain to Us” (wideo)
Discovery z serią dokumentalną "Największe polskie katastrofy"
Discovery z serią dokumentalną "Największe polskie katastrofy"
Reklamy Play bez Barbary Kurdej-Szatan? „Format mógł się wyczerpać, ale radykalna zmiana komunikacji jest ryzykowna”
Reklamy Play bez Barbary Kurdej-Szatan? „Format mógł się wyczerpać, ale radykalna zmiana komunikacji jest ryzykowna”
Coca-Cola zapowiada usunięcie marek "zombie", które mają słabe wyniki
Kryzys to czas na innowacje. Kluczem jest nastawienie firmy na potrzeby klienta
DDB Warszawa dzieli się strategią dla marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią
DDB Warszawa dzieli się strategią dla marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią
Huawei z nową strategią marketingową. Stawia na niskie ceny
Huawei z nową strategią marketingową. Stawia na niskie ceny