T-Mobile z kompleksową dostępnością dla osób dotkniętych głuchotą

Operator T‑Mobile Polska wprowadził kompleksową dostępność dla osób dotkniętych głuchotą. We wszystkich salonach oraz poprzez infolinię klienci mogą już od teraz skorzystać z usługi tłumacza języka migowego.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

T-Mobile wdraża od kilku lat strategię D&I (Diversity and Inclusion), której ważnym elementem jest zwrócenie uwagi na potrzeby osób z niepełnosprawnościami. Dlatego właśnie od początku 2022 roku osoby głuche mogą skorzystać w T-Mobile ze wszystkich dostępnych form kontaktu. Na specjalnej stronie T-mobile.pl/c/migam mogą połączyć się z tłumaczem języka migowego online, który będzie uczestniczył w rozmowie pomiędzy klientem, a pracownikiem contact centre.

- Chcemy być dostępni dla wszystkich, bez żadnych granic i na takich samych zasadach. Dlatego bardzo się cieszę, że dzięki pracy zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie udogodnień dla klientów, udało nam się dziś wprowadzić we wszystkich naszych sklepach oraz na infolinii w pełni profesjonalne rozwiązanie obsługi głuchych. Wierzę, że znacząco poprawi to komfort obsługi naszych klientów - komentuje Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska.

Operator zdecydował się także rozszerzyć dostępność usługi tłumacza migowego z wybranych 120 salonów - do wszystkich swoich salonów sprzedaży (jest ich ponad 600 w całej Polsce). W każdym z tych miejsc klient uzyska połączenie, które przeprowadzi pracownik placówki. - Współpracujemy od lat i cieszy nas, że dzięki usłudze Tłumacz Migam zapewniamy głuchym zdalny dostęp do profesjonalnych tłumaczy polskiego języka migowego - komentuje Przemysław Kuśmierek, prezes Migam.org.

T-Mobile, w ramach realizacji strategii D&I oraz projektu „We Love Diveristy. Siła różnorodności” prowadzi szereg działań mających na celu edukację pracowników (webinary, szkolenia dla managerów, spotkania z osobami z niepełnosprawnościami, zajęcia na temat języka włączającego), ale także zwiększenie liczby osób z niepełnosprawnościami zatrudnionych w strukturach T‑Mobile.

W trzecim kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 2,2 proc. do 1,656 mld zł i skorygowanego zysku EBITDA AL o 5,5 proc. do 457 mln zł. Na koniec września br. telekom miał 11,425 mln klientów, o 354 tys. więcej niż rok wcześniej. Liczba klientów abonamentowych zwiększyła się z 7,581 do 7,748 mln, a tych korzystających z ofert prepaidowych - z 3,49 do 3,677 mln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu