Polska Organizacja Turystyczna dla potrzeb polskiej turystyki krajowej i przyjazdowej planuje opracowanie nowej strategii komunikacji marketingowej. Jej podstawą będzie diagnoza strategiczna dla potrzeb komunikacji marketingowej Polski w turystyce (wg stanu na maj 2022 r.) oraz przedstawione przez wybraną w rozpoczętym właśnie postępowaniu na jej podstawie rekomendacje dla komunikacji marketingowej.
Diagnoza sytuacji wyjściowej turystyki krajowej i przyjazdowej do Polski posłuży do opracowania rekomendacji strategicznych komunikacji marketingowej Polski w perspektywie roku 2030, a nie strategii rozwoju turystyki.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bon-turystyczny-jak-pobrac-aktywacja,7169808603961473a ##
Do zadań wybranej firmy będzie należało m.in. opracowanie tej diagnozy, a także przeprowadzenie warsztatów on-line: z przedstawicielami regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, z biurami turystyki przyjazdowej, organizatorami konferencji (PCO, ang. Professional Conference Organisers), hotelarzami, przewodnikami miejskimi.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 11 lipca.











