GlaxoSmithKline rusza przetargiem na globalną obsługę mediową

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline, do której należą takie marki, jak m.in. Sensodyne, Parodontax, Voltaren, Panadol, Theraflu i Otrivin, rozpoczyna przetarg na globalną obsługę mediową. Roczny budżet mediowy koncernu szacowany jest na 1,3 mld funtów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GlaxoSmithKline rusza przetargiem na globalną obsługę mediową

Obecnie obsługą mediową GlaxoSmithKline w Europie zajmuje się MediaCom (GroupM), a w USA – PHD (Omnicom Media Group). Obie agencje utrzymały tego klienta w przetargu prowadzonym w 2015 roku. Zaczęły jego obsługę dwa lata wcześniej.

Za obsługę reklamową GlaxoSmithKline odpowiada natomiast globalnie 9 agencji, w tym Grey oraz Saatchi&Saatchi.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów